مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند

ساخت وبلاگ

تخت تاشو و کمجا

مبلمان های حجیم بخش زیادی از فضاهای خانه را اشغال می کنند بنابراین توصیه می کنیم مبلمان های چند منظوره مانند:میز و صندلی های تاشو,تخت تاشو کمجا دیواری,مبل های تختخوابشو را انتخاب کنید این مبلمان ها کمک میکنند از فضای آپارتمان خانه به درستی استفاده نمایید و یک مینی دکوراسیون شیک برای خانه در نظر داشته باشید.
تخت های تاشو با توجه به نوع کاربردشان در فضاهای متنوع مانند:اتاق خواب,اتاق کار,کنار استخر و ... در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند.
مزایا و معایب تخت تاشو:
از جمله مزایایی که تخت خواب های تاشو دارند اشغال یک فضای کم در خانه و اتاق خواب شما است که باعث می شود نهایت صرفه جویی در فضای منزل شما انجام شود و فضای خانه شما خیلی شلوغ جلوه نکند و شما هرگاه که به این تخت خواب ها نیاز نداشته باشید می توانید آن ها را جمع کنید و داخل دیوار یا کمد قرار دهید.
این تخت خواب ها یکسری معایب هم دارند که از جمله آن ها می توان به تنوع جنسی اشاره کرد و بعضی از طراحان برای اینکه قسمت این تخت خواب ها را پایین بیاورند از جنس های مختلف برای ساخت آن استفاده کردند اما فراموش نکنید که بهترین جنس برای تخت خواب های تاشو ام دی اف است پس سعی کنید وقتی تصمیم گرفتید تخت خواب تاشو خریداری کنید مطمئن شوید که جنس آن ام دی اف است و قرار است سال های زیادی برای شما کار کند و دوام داشته باشد.
سخن آخر:
تخت تاشو دیواری یکی از بهترین روش ها و راهکارهای طراحی فضای استراحت در منازل کوچک است که علاوه بر کارایی باعث کیفیت بهتر چیدمان مبلمان فضای کوچک می شود

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 16:22

انتخاب مبل میزبان در ست مبلمان

صندلی میزبان مبل کلاسیک همان گونه که از نامش پیدا است مکان مناسبی برای نشستن شما است 
هنگامی که تعداد میهمان های شما بیش از حد تصورتان بوده و مبل شما برای این تعداد کافی نباشد صندلی میزبان مبل کلاسیک به طور کلی با ما بقی محصولات این مبلمان کاملا در هارمونی است.
چیدمان مبل میزبان:
میزبان,اصلی ترین نقش را در برگزاری میهمانی ها دارد در حقیقت این میزبان است که میهمانی را مدیریت میکند و نه تنها پذیرایی بلکه ارتباط با میهمان را نیز برعهده دارد به همین دلیل باید چیدمان مبلمان به گونه ای باشد تا میزبان بتواند به راحتی با تمام میهمانان در ارتباط باشد و میهمانی را مدیریت کند.
چیدمان دو مبل میزبان در کنارهم:
اولین شکل چیدمان مبل میزبان,در کنار هم قرار دادن دو مبل تک نفره بدون فاصله است در این حالت میهمان با فضایی گرم و صمیمی رو به رو می شود که به طبع حس خوبی را به او القا می کند.
نکات مهم صندلی میزبان کلاسیک:
پایه های صندلی مبل کلاسیک با توجه به ظرافت و همچنین دقت در طراح این مبل می بایست از استحکام مبلمان بالایی برخوردار باشد.
کلام آخر:
چیدمان مبل میزبان نه تنها دکوراسیون زیبایی در منزل باید داشته باشد بلکه از ایجاد احساس صمیمیت و هماهنگی در میهمان ها را هم ایجاد نماید 

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 20:22

مبل کمجا

مبلمان ها نقش زیادی در زیبایی و ایجاد صمیمیت فضای منزل دارند و از آنجا که دکوراسیون خانه های امروزی اغلب کوچک است بنابراین استفاده از مدل کمجا وجمع و جور کارایی زیادی پیدا کرده است 
مبل های ال و نیم ست از جمله مبلمان کمجا هستند که استفاده از آنها انتخاب های مناسبی برای فضاهای کوچک می باشند البته مبل ال نیاز به طراحی و نوع چیدمان خاصی دارد که در هنگام خرید باید به این موضوع توجه شود.
استفاده از مبل های چند منظوره نیز ایده جذابی برای استفاده بهینه از فضا می باشد این مبلمان ها در کنار کارایی زیادی که دارند بسیار شیک و زیبا هستند و استفاده از آن ها در فضاهای مختلف منزل کاربرد دارد.
در صورتی که نمی خواهید فضای زیادی از منزلتان گرفته شود می توانید از کاناپه ها یا مبل های سه نفره که به صورت تکی نیز فروخته می شوند استفاده کنید.
در نمونه های جدیدتر مبل کم جا بیشتر از پارچه های ساده و تک رنگ استفاده شده است و به کمک کوسن های رنگی و طرحدار فضا را از ساده بودن خارج می کنند 
همچنین امروزه خطوط منحنی و کروی در طراحی مبل کمجا جدید بسیار پر طرفدارتر از طرح های خطی و ساده است.
سخن آخر:
انتخاب مبل کمجا امروزه یکی از بهترین پاسخ ها برای خانه های آپارتمانی متراژ پایین است و چون علاوه بر تنوعی که به چیدمان شما می دهد فضا را هم شلوغ و پر نخواهد کرد

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 22:11

ایده هایی جذاب برای ست رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی منزل

ست کردن مبلمان بنفش:
بنفش رنگ فاخر و با شکوهی است که ویژگی رمزآلود و پر زرق و برق دارد ست کردن دکوراسیون منزل با رنگ بنفش,هنری است که باید آموخت 
بنفش به خوبی با خاکستری ست می شود بنابراین این پالت رنگی برای اتاق پذیرایی و نشیمن مناسب است.
شما می توانید دیوارها را به رنگ خاکستری فولادی نقاشی کنید و چند رنگ ملایم چوبی طبیعی صرفا برای اندکی گرما بخشیدن و راحت و دلپذیر شدن فضا اضافه کنید.
یکی از رنگ هایی که در,ست کردن دکوراسیون منزل با رنگ بنفش در اکسسوری ها مورد استفاده زیادی قرار می گیرد رنگ طلایی است.طلایی رنگ به عنوان مکمل در ست کردن دکور بنفش است.این دو رنگ به خوبی همدیگر را , ست کرده و زیبایی بی حد و مرزی به آن ناحیه می دهند.
بنفش در طراحی داخلی سنتی و مدرن اغلب به صورت رنگ شاخص به کار می رود اما به کار بردن بنفش در مبلمان سنتی نیز به همان اندازه زیبایی دارد.
یک ست مبل دو نفره یا شزلون می تواند عنصر اصلی دکوراسیون در یک اتاق پذیرایی سبک سنتی باشد و این طرح با شومینه,یک لوستر زیبا و فرش پوست گاو تکمیل می شود.
اگر دوست دارید دکوراسیون اشرافی و سلطنتی داشته باشید ست کردن مبلمان بنفش را برای اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید.
داشتن یک شومینه و همچنین یک تابلوی نقاشی که به درستی انتخاب شده کمک زیادی به این قضیه می کند اما اگر می خواهید که واقعا مبلمان اتاقتان ظاهری برجسته و متمایز داشته باشد صرفا روی رنگ متمرکز نشوید. این مبل دارای انحنا و شکل زیبایی است که با طرح روی فرش و طرح هندسی پنل های چوبی روی دیوار ترکیب شده است و نتیجه خاص و جالبی را پدید اورده است.

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 16:24

همه چیز در مورد پادری

پادری یکی از اجزای دکوراسیون هر خانه است که نه تنها کاربرد های ویژه خود را دارد بلکه می تواند یک المان خاص برای دکوراسیون خانه ما باشد پادری ها را در بخش های متفاوتی چون ورودی منزل,آشپزخانه,تراس و ... به کار گرفت و توجه داشت که پادری مخصوص به هر قسمتی از خانه باید ویژگی های مخصوص خودش را داشته باشد و طرح,جنس ومدل پادری باید متناسب با کاربردش باشد.
استفاده از پادری در کجا مهم است؟
به علت وجود رطوبت زیاد در حمام و دستشویی استفاده از این کفپوش برای این مکان بسیار توصیه میشود.
محل های قرار گیری پادری:
ورودی
آشپزخانه
اتاق خواب
اتاق نشیمن
توجه به محل قرارگیری پادری در انتخاب آن موثر است و اینکه بدانید از یک پادری چه انتظاری دارید , تعیین کننده جنس و ابعاد آن است به عنوان مثال: پادری مخصوص آشپزخانه باید مقاومت بالایی داشته باشد باید جنس پادری محکم و در برابر چربی ها نفوذ ناپذیر باشد.
چگونه یک پادری شیک و زیبا انتخاب کنیم؟
هماهنگ بودن پادری با سایر وسایل های موجود در دکوراسیون خانه باعث می شود هم فضایی شیک و زیبا در دکوراسیون داخلی خانه خود داشته باشید.
عمده ترین دلیل استفاده از پادری ها در جلوی درب برای کاهش انتقال آلودگی به محیط داخلی خانه می باشد به علاوه اینکه این پادری ها اگر هماهنگ با دیگر قسمت های دکوراسیون باشند زیبایی بسیار زیادی را به فضای داخلی خانه خواهند بخشید. 

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 209 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 14:11

نقش تابلو فرش در دکوراسیون منزل

تابلو فرش در دکوراسیون منزل یک عنصر دکوراتیو هنری,لوکس و با اصالت است.تابلو فرش ها معمولا در جایی از خانه قرار میگیرند که مهم است و میخواهیم زیباتر و با شکوه تر به نظر بیاید.معمولا تابلو فرش ها,بیانگر یک داستان و روایتگر یک تصویر هستند.یک هنر خاص,پیچیده و در عین حال سخت است که در پایان کار,چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.یک تابلو فرش صبوری,هنر,خلاقیت و زحمت یک قالی باف را به نمایش می گذارد و بیننده را به وجد می آورد.
نکات استفاده از تابلو فرش در دکوراسیون داخلی:
1-مدرن یا کلاسیک 
2-بالای مبل
3-در مقیاس
4-تراز کردن
5-ایجاد توازن دیداری
6-ایجاد تضاد رنگی
7-نور پردازی
8-نصب تابلو فرش به سبک های مختلف
9-نحوه نصب تابلو فرش
تابلو فرش یک عنصر ارزشمند به روی دیوار است و نباید آن را به روی دیوارهایی نصب کنیم که نقش محوری در دکوراسیون خانه ندارند.
طرح تابلو فرش نیز انواع متنوعی دارد از محبوبترین آن ها موارد زیر را نام برد:
طرح طبیعت
طرح گل
طرح چهره
طرح آیه
سخن آخر:
تابلوفرش به عنوان یک اکسسوری لوکس و شیک در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود که به فضا جلوه خاصی نیز هدیه می دهد.

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 15:09

طراحی دکوراسیون داخلی با پوستر و کاغذ دیواری

پوستر دیواری یکی از جدیدترین کاغذ دیواری های مدرن است که انواع طرح ها مانند طرح های اسپرت و یا کاغذ دیواری های سه بعدی از زیر مجموعه های پوستر دیواری است پوستر ها با رنگ ها و طرح های مختلفی که دارند می توانند نمای خانه را به طور کلی تغییر دهند و در قالب تم اتاق مورد استفاده قرار بگیرند همچنین آن ها می توانند به عنوان قطعه ای هنری برای زیبا ساختن نمای داخلی هنر به شمار آیند.
تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری:
پوستر دیواری با کاغذ دیواری تفاوت دارد شاید این دو دیوار پوش در نگاه اول خیلی شبیه باشند اما در طرح و ابعاد با هم فرق دارند کاغذ دیواری ها دارای طرح های متناوب هستند که پشت سرهم تکرار می شود اما پوسترها یک عکس بزرگ را روی سطح دیوار به نمایش می گذارند از سوی دیگر جنس این دو دیوارپوش نیز باهم متفاوت است.
ثبات در رنگ:
پوسترها در مدت زمانی طولانی می توانند کیفیت رنگ چاپ شده را حفظ کنند و کیفیت رنگ آن ها به مرور از بین نخواهد رفت این عامل باعث شده برخی پوسترها را به کاغذ دیواری ترجیح دهند.
قابلیت شستشو:
پوسترها به راحتی شسته و قابلیت نظافت دارند.نظافت آن ها نسبت به کاغذ دیواری در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.
نکات مهم در نصب پوستر دیواری:
اجرای پوستر باید به شکلی انجام شود که تصویر نهایی به صورت یکپارچه ظاهر شود یکی دیگر از نکاتی که باید در نصب و اجرای پوستر مورد توجه قرار دهید این است که پوسترها مانند کاغذ دیواری ها برای پوشش دادن تمام دیوارهای خانه مناسب نیستند زیبایی این دیوارپوش ها به این است که روی یک سطح خاص به کار بروند

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 14:56

نقش شمع در دکوراسیون منزل

تزیین منزل با شمع و ایده هایی جالب و زیبا برای شمع آرایی منزل که علاوه بر ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر,فضای منزل آرامش بخش و رمانتیک تر نیز خواهد شد.
شمع نماد آرامش,صلح,عشق و علاقه می باشد بنابراین استفاده از آن در دکوراسیون منزل ضمن به وجود اوردن فضای زیبای رمانتیک و عاشقانه تاثیر زیادی در گرما بخشی و ایجاد آرامش دارد.
نکاتی مهم در مورد خرید شمع های تزیینی:
1-تناسب رنگ شمع ها با مبلمان,فرش,پرده ها بر زیبایی آن ها می افزاید.
2-به تناسب فصلی که در آن قرار دارید,رنگ و بوی شمع تان را انتخاب کنید.
3-اشکال فضایی و طراحی های خاص برای مدتی اندک می تواند شما را راضی کند آنچه تا ابد زیباس است,سادگی است.سعی کنید شمعتان را در نهایت سادگی انتخاب کنید.
استفاده از شمع در دکوراسیون:
روی میز کارش
قفسه های سرویس بهداشتی
روی میز اصلی هال
در قفسه کتابخانه
در آشپزخانه
استفاده از شمع برای تزیین دکوراسیون داخلی خانه به مکان خاصی محدود نمی شود
شمع ها را می توان برای اتاق نشیمن,سرویس بهداشتی,حمام,اتاق خواب,جلوی درب ورودی و هر جای دیگری که به ذهنتان برسد استفاده کرد فقط باید دقت کنیم تا با استفاده از مدل های تنوعی که در بازار وجود دارد شمع مناسب آن قسمت را انتخاب کنیم
شایان ذکر است که باید از قرار دادن شمع ها نزدیک با وسایلی با متریال اشتعال پذیر مثل مبلمان,پرده ها,وسایل چوبی و موارد دیگر پرهیز نمود همچنین در صورتی که تمایل دارید شمع ها را بر روی زمین و یا انواع کفپوش ها قرار دهید بهتر است برای پیشگیری از آسیب زدن به کفپوش ها حتما از جا شمعی های مخصوص استفاده نمایید.

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:41

میز تلفن در دکوراسیون منزل

میز ها می توانند نقش به سزایی در دکوراسیون داخلی منزل داشته باشند که علاوه بر زیبایی می توانند به ساماندهی منزل هم کمک کنند میز تلفن هم یکی از همین میزها است که می توانید به راحتی در دکوراسیون داخلی منزل از آن بهره ببرید.
برای خرید میز تلفن مناسب برای منزل بهتر است این نکته مورد توجه قرار گیرد که باسایر وسایل موجود در منزل از جمله مبل,میز عسلی,فرش و ... هماهنگ باشد.
به عنوان مثال:
برای خانه هایی که دارای مبلمان ساده می باشند از مدل ساده استفاده گردد یا در خانه هایی با سبک دکوراسیون سنتی از میزهای سنتی استفاده نمایید میز تلفن مانند هر نوع مبلمان دیگری در طرح ها,مدل ها,رنگ ها و سبک های متنوعی طراحی و ساخته می شوند که می توانند علاوه بر نگهداری تلفن و نشان دادن جای آن در دکوراسیون داخلی فضا تاثیر گذار بسیاری داشته باشند 
انواع مدل میز تلفن:
میز تلفن چوبی
میز تلفن وینتیج
میز تلفن برنز
میز تلفن چوبی گرد
جای مناسب میز تلفن:
در اتاق خواب کنار تخت خواب
در اتاق نشیمن در کنار مبلمان یا میز تلویزیون
در آشپزخانه به دلیل اینکه در اکثر خانه ها خانوم خانه تلفن صحبت می کند
در گوشه ها و کنج های خانه
تلفیق میز تلفن با سایر لوازم:
این میز ها در واقع برای کامل کردن دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین بهتر است با سایر وسایل موجود در منزل هماهنگ باشد با توجه به اینکه بیشتر میز تلفن ها از جنس چوب می باشند بهتر ایت از نظر رنگ استفاده شده و یا پارچه صندلی با سایر وسایل هماهنگ شود

ارتیاط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 19 تير 1401 ساعت: 20:00

استفاده از آباژور در دکوراسیون داخلی 

نور پردازی صحیح در دکوراسیون منزل تاثیر مهمی دارد.برای اینکه نور مناسب ضا را با توجه به دکوراسیون منزل خود تامین کنید باید در انتخاب آباژور در دکوراسیون دقت کنید.نور پردازی با آباژورها برای مکان هایی که کمتر در معرض نور اصلی هستند و یا در کنار مبلمان ها و مکان هایی که نیاز به نور بیشتری دارند گزینه مناسبی است.آباژور از آن دسته وسایلی است که هر چند به تنهایی هم زیباست اما در کنار بقیه لوازم مانند مبلمان,میزهای عسلی,پرده و… بیشتر خود نمایی می کند.
انتخاب درست به سبک منزل بستگی دارد باید دید وسیع تری به اتاق خود نگاه کنید
آیا سبک مینیمالیستی دارید؟
سنتی؟
کلاسیک یا مدرن؟
8 نکته برای خرید آباژور:
1_آباژوری را انتخاب کنید که با رنگ اتاق شما هماهنگ باشد
2_آباژوری را انتخاب کنید که ترکیب مناسبی برای پایه آن باشد
3_آباژور شما چگونه در فضای داخلی قرار میگیرد؟
4_تعیین کنید که آیا آباژور جنبه تزئینی دارد یا کاربردی یا هردو؟
5_یک آباژور هماهنگ با لوستر انتخاب کنید
6_آباژور را به مرکز توجهتان تبدیل کنید
7_هنگام خرید آباژور ایمنی را رعایت کنید
8_انتخاب شید مناسب برای آباژور
انواع آباژور مناسب در دکوراسیون داخلی منزل:
1_آباژور ایستاده
2_آباژور پایه دار
3_آباژور رومیزی
نتیجه گیری:
به طور کلی اصول طراحی داخلی منزل به روی ظاهر خانه و روحیه افراد نقش به سزایی دارد
همچنین سعی کنید از رنگ های خاص استفاده کنید
آباژور یک روش عالی برای معرفی تکه از روشنایی و نور به یک فضا است.

ارتباط با ما: 09919393001  09919393002

سایت ما:mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 149 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 15:00

میز خاطره

میز خاطره یکی از پر طرفدارترین میزهای کنار مبل ی است که در اکثر خانه های ایرانی دست کم یکی از آن ها به چشم می خورد و به عنوان فضایی برای قرار دادن لوازم دکوری و عکس های خاطره انگیز مورد استفاده قرار می گیرد.
میز یادگاری در ابعاد کوچکی تهیه و تولید می شود و معمولا مساحت کمی از فضای خانه را اشغال می کند.محدوده چیدمان میز به گوشه ای از پذیرایی منتهی می شود برای تزیین میز از روش های جذابی مانند روبان,تزیین شمع,گلبرگ و... استفاده می شود به طور کلی در این چیدمان ایده های رومانتیک بسیار کارساز و عالی است.همچنین در این طراحی می توانید از وسایل آنتیک,گلدان,ظروف,مجسمه,آباژور و... استفاده کنید.
نکات مهم هنگام خرید میز خاطره:
1_ارتفاع میز خاطرات
2_مدل های متنوع میز خاطرات
3_سایز های مختلف
4_رنگ های روشن و تیره
5_پایه های میز خاطرات
نتیجه گیری:
استفاده از میز خاطره در محیط پذیرایی خانه یک حس نوستالژیک ایجاد میکند.استفاده از قاب عکس به روی میز,یاد روزهای خوب را زنده می کند البته میز خاطره را می توان در اتاق خواب جای داد و به این نحو خصوصی سازی نمود افرادی نیز علاقه دارند برای این میز از نور پردازی خاص و ویژه ای استفاده کنند استفاده از گل نیز ایده جالبی برای دکوراسیون میز می باشد

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:46

استفاده از گلدان و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی

گل و گلدان دو عنصر بسیار زیبا برای دکوراسیون داخلی منزل محسوب می شوند
می توانید تمام خانه را با گل های طبیعی وزینتی زیبا کنید و جلا بدهید انتخاب گلدان ها و گل ها باید با توجه به فضای دکوراسیونی منزل باشد
گلدان در دکوراسیون داخلی:
انتخاب گلدان مناسب در دکور خانه
ورودی ها بهترین و مهم ترین جا برای قرار دادن گلدان های شما هستند
گلدان ها را در سایز های مختلف انتخاب کنید
گلدان های بزرگ و کوچک را در محل های مناسب قرار دهید
گلدان مناسب برای فضای نشیمن:
حضور گلدان روی میز های جلو مبل ی شما ارتباط زیادی با ابعاد و اندازه میز شما دارد اگر میز جلو مبل ی شما کوچک است پس خرید گلدان را برای آن فراموش کنید یک گلدان متناسب برای میز جلو مبل ی خود تهیه کنید
3 نکته مهم در خرید گلدان برای دکوراسیون:
یخ زدگی و سرما
رطوبت و نم
اشعه uv
توجه داشته باشید که گلدان ها در این 3 مورد از مقاومت خوبی برخوردار باشند
کلام آخر:
کاربرد گلدان در دکوراسیون داخلی علاوه بر برخورداری از عنصر زیباشناسی , ضد آلرژی است و باعث تلطیف هوا می شود.از گلدان در جاهای مختلف مانند آشپزخانه,اتاق خواب,پاسیو و حتی در سرویس بهداشتی می توانید استفاده کنید

ارتباط با ما: 09919393001   09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 13:45

اهمیت لوستر در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی شامل اکسسوری های متفاوتی می شوند که لوستر یکی از ارکان مهم و کلیدی آن است.
نقش لوستر در دکوراسیون داخلی فراتر از روشنایی جنبه نورپردازی و روشنایی نیز می باشد وجود لوستر در منزل شکوه و جلوه ای متفاوت و خاص به دکوراسیون منزل می دهد.
برای اینکه بتوانید لوستر مناسب فضای خود را انتخاب کنید باید از سبک های دکوراسیون و لوسترهای مناسب آن سبک ها اطلاع داشته باشید لوستری را انتخاب کنید که از لحاظ سایز برای دکوراسیون پذیرایی مربع شکل منزل شما مناسب باشد انتخاب لوستر نامناسب یکی از اشتباهات رایج دکوراسیون منزل محسوب می شود
برای انتخاب لوستر با سایز مناسب باید در ابتدا به ابعاد پذیرایی خانه تان دقت کنید.
سبک های طراحی لوستر در دکوراسیون داخلی شامل:
لوستر شاخه ای , لوستر دیواری , لوستر خطی مدرن می شود
هرکدام از این سبک های طراحی برای قسمتی خاص از دکوراسیون منزل کارایی دارند.
یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید سبک لوستر مد نظرتان است
لوستر اتاق پذیرایی شما باید با سبک دکوراسیون خانه و نیز لوازم موجود در خانه اعم از مبلمان و سایر لوازم تناسب داشته باشد حتی جنس لوستر انتخابی بهتر است با جنس لوازم خانه همخوانی داشته باشد 
در پایان:
علاوه بر انتخاب لوستر متناسب با فضای خانه تان لوستری را انتخاب کنید که با ترند روز همخوانی داشته باشد و بعد از مدتی از مد نیوفتد زیرا هر قدر که لوستر انتخابی شما اکسسوری و جزئیات کمتری داشته باشد دیرتر از مد خواهد افتاد   

ارتباط با ما: 09919393001   09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 15:08

انتخاب تابلو برای اتاق خواب

قرار دادن یک تابلو در اتاق خواب تاثیر زیادی در دکوراسیون آن ایجاد می کند تابلو ها در اتاق خواب می تواند بر روی فضای ارامش بخش تاثیر مثبتی داشته باشد دیوارهای اتاق خواب هم مانند دیوارهای سالن پذیرایی یا نشیمن نیازمند تزیین است و انتخاب تابلوی مناسب برای اتاق خواب نیز مانند سایر وسایل خانه نیازمند دقت و توجه است.
هنگام انتخاب و خرید تابلوی زینتی به این نکات توجه داشته باشید:
اندازه
شکل
سبک
رنگ
نوع تابلو
سن و جنسیت فرد
نکته مهم در مورد انتخاب تابلو اتاق خواب این است که اگر تابلو اتاق خواب با سایر المان های دکوراتیو موجود در فضا هماهنگ نباشد نه تنها زیبایی را محیط را افزایش نمی دهد بلکه باعث شلوغی و ناهماهنگی در محیط اتاق خواب می شود
چند مورد از نکاتی که باید به انها توجه کنید:
1-برخی رنگ های استفاده شده در تابلو را با پرده یا رو تختی ست کنید
2-اگر در بیشتر وسایل موجود در اتاقتان از رنگ های روشن استفاده شده است می توانید با انتخاب یک تابلو با رنگ های روشن زیبایی اتاقتان را بیشتر کنید
3-همچنین اگر اتاقتان دارای یک طراحی ساده و مینیمال است به سمت تابلوهای ساده مانند یک نقاشی ساده بروید.
در پایان:
با در نظر گرفتن این نکات و کمک از سلیقه خودتان می توانید زیباترین و مناسب ترین تابلو را برای اتاق خواب تان انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 280 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 14:41

ساعت ایستاده برای دکوراسیون داخلی

ساعت ها یکی از عناصر جدا نشدنی هر خانه ای هستند که انتخاب صحیح آن ها می تواند یک جذابیت ویژه و خاص را در دکوراسیون خانه شما به وجود اورد 
ساعت ها را می توان در مدل های گوناگونی تهیه کرد یکی از انواع ساعت ها ساعت ایستاده است که خود در انواع مختلفی طبقه بندی می شود.
کاربرد و محل استفاده از ساعت ایستاده در دکوراسیون خانه:
1-ساعت ایستاده نه در فضاهای مرطوب و نه در فضاهای خشک نگهداری شود.
2-به دلیل قیمت بالای ساعت ایستاده معمولا از آن برای دکوراسیون خانه و در فضاهای عمومی مانند پذیرایی استفاده می شود.
3-یکی از فضاهای مناسب برای استفاده از ساعت ایستاده راهرو ها و فضای ورودی هستند.
4-یکی دیگر از محل های استفاده از ساعت ایستاده فضای ناهار خوری است.از قراردادن ساعت در نزدیکی گاز و حرارت جدا خودداری کنید زیرا این کار از عمر ساعت شما می کاهد.
نحوه نگهداری از ساعت ایستاده:
این ساعت ها مانند تمام وسایل آنتیک دیگر نیاز به نظافت بیرونی دارد باید به طور کامل تمام اجزای بیرونی آن از گرد و غبار پاک شود برای شیشه های آن نیز میتوانید از اسپری شیشه پاک کن استفاده کنید  این نکته را فراموش نکنید که شیشه پاک کن را مستقیما روی شیشه ساعت اسپری نکنید و دقت کنید این ماده روی بدنه چوبی ساعت ریخته نشود چرا که به شدت برای چوب آن مضر است.
سخن آخر:
استفاده از پیچ تنظیم کننده بسیار حائز اهمیت است و اگر دغدغه خراب شدن ساعت گران قیمت خود را دارید لطفا روغن کاری را هر دو سال یکبار فراموش نکنید 

ارتباط با ما: 09919393001      09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 18:49

مجسمه و دکوراسیون

مجسمه ها جزئیات کوچکی هستند که می توانند در چیدمان و دکوراسیون خانه تغییرات بزرگ و چشمگیری را به وجود بیاورند و به شدت بر زیبایی دکوراسیون ناثیر بگذارند.مجسمه ها باید با توجه به حال و هوا و سبک فضای داخلی انتخاب شوند گاهی مجسمه های لوکس که از نظر شما فوق العاده هستند با فضای خانه شما هیچ تناسبی ندارند.مجسمه های تزئینی راهی عالی برای افزودن جلوه ای هنری به دکوراسیون شما به حساب می ایند.
چند نکته هنگام خرید مجسمه دکوری تزئینی:
یک مجسمه مدرن در کنار مبلمان کلاسیک,نه تنها موجب زیبایی فضای داخلی منزل شما نخواهد شد بلکه می تواند هارمونی فعلی موجود را نیز برهم بزند در هنگام خرید مجسمه تزئینی دکوری,به محدودیت های فضای منزل خود توجه کنید یکی از مهم ترین موضوعات در هنگام انتخاب یا خرید یک المان دکوری یا تزئینی , توجه به محدودیت های فضایی است که برای آن در نظر گرفته اید 
مکان قرار گیری مجسمه در دکوراسیون:
نحوه قرار گیری یک مجسمه غالبا به اندازه خود اثار هنری مهم است.مجسمه ها باید در مکانی قرار بگیرند که افراد بتوانند از جنبه های مختلف به آن نگاه کنند .برای یک مجسمه بزرگ یا متوسط منطقه ای با چشم اندازهای بدون مانع پیدا کنید و استفاده از پایه را در نظر بگیرید قراردادن مجسمه نباید در راه رفتن یا سایر فعالیت ها مانند تماشای تلویزیون تداخل ایجاد کند.مجسمه های بزرگ در مرکز یک اتاق یا بیرون در پاسیو یا باغ بهتر به نظر می رسند.از مجسمه های کوچک هم از قفسه های کتابخانه یا روی میز استفاده کنید.خرید مجسمه برای تزئین فضاهایی که در آن نمی توان از عناصر دیگری مانند مبلمان استفاده کرد بسیار عالی است.

ارتباط با ما: 09919393001   09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 9 تير 1401 ساعت: 15:15

تاثیر تابلو در دکوراسیون داخلی

امروزه تابلو های نقاشی نقش مهمی در دموراسیون منزل دارند.برای جان بخشی به دکوراسیون منزلتان می توانید از تابلو های نقاشی استفاده کنید.تابلو نقاشی بیشتر از هر وسیله دیگری می توانند در دکراسیون منزل تاثیر گذار باشد. برای اینکه یک دکوراسیون داخلی زیبا داشته باشید تنها نمی توانید به استفاده از رنگ و کفپوش ها بسنده کنید.تابلوها گرچه اغلب با هدف تزئینی در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند اما در پس این عملکرد ظاهری گاها نقش تابلو ها در دکوراسیون داخلی,کاربردی و بسیار تاثیر گذار است.
تاثیر استفاده از تابلو در دکوراسیون داخلی:
1_تابلوها همواره نباید افقی باشند تابلوهای عمودی زیادی وجود دارند که برای ساختمان هایی مناسب هستند که دیوار کوتاهی دارند این تابلوهای عمودی جلوه زیبایی را ایجاد می کنند و می توانند دیوارهای شما را بلندتر از آنچه که هستند جلوه دهند.
2_پشت مبلمان یکی از بهترین مکان ها برای نصب تابلو است ابعاد تابلو نباید از کاناپه بزرگتر باشد زیرا جلوه بدی را ایجاد خواهد کرد.
3_نورپردازی تاثیر زیادی در زیبایی تابلو و در نهایت دکوراسیون داخلی دارد.
4_رنگ تابلو را به گونه ای انتخاب نکید که با مبل ها و همچنین وسایلی که در دکوراسیون به کار رفته است تضاد ایجاد کند.
5_نحوه قرار گیری چندین تابلودر کنار یکدیگر در زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار مهم است.اگر قرار است از تابلوهای رنگ روشن و تیره استفاده کنید بهتر است تابلوهای روشن را بالا و تابلوهای تیره را در زیر تابلوهای روشن نصب کنید تا جلوه زیبایی پیدا کند
6_از دیگر موارد تاثیر استفاده از تابلو در دکوراسیون داخلی می توان به نصب تابلوهای بزرگ در دیوارهای اصلی اشاره نمود تابلوهای کوچک را بهتر است در دیوارهای فرعی و کوچک نصب کنید.
و در آخر:
مهم ترین نکته ای که در نقش اثر هنری برای دکوراسیون منزل که باید به آن توجه کرد این است که با آثار هنری رابطه عاطفی پیدا کنید.اگر یک اثر هنری برای شما قابل درک نیست به دنبال گزینه دیگری بروید


ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 8 تير 1401 ساعت: 16:19

نقش ساعت در دکوراسیون داخلی

نقش ساعت در تزئین خانه,اداره,ساختمان های قدیمی و جدید همیشه و در طی زمان پر رنگ بوده است
استفاده از ساعت دیواری مدرن و شیک یکی از ناب ترین و متداول ترین ایده ها برای داشتن فضای منزل است
اصلی ترین نکته برای نصب ساعت دیواری در یک اتاق,دید کامل آن از تمامی نقاط و زاویه های موجود در آن اتاق است. به عنوان مثال برای مناسب ترین جای ساعت دیواری در اتاق پذیرایی,می توان پشت مبل ها را پیشنهاد داد 
چند نکته برای انتخاب درست مدل ساعت دیواری مدرن و شیک:
ساعت انتخابی شما با مابقی وسایل خانه هماهنگ باشد 
زمان خرید ساعت دیواری به رنگ,مدل و چیدمان دیوارهای خانه دقت کنید
ساعت دیواری آینه ای می تواند با انعکاس نور, زیبایی خانه را چندین برابر کند و همچنین نقش آینه هم ایفا می کنند
ارتفاع مناسب:
برای رعایت زیبایی بصری,بهتر است ساعت را در ارتفاع 70-50 % بالایی دیوار نصب کنید گرچه این عدد با توجه به ارتفاع دیوار شما و همچنین ابعاد ساعت می تواند متفاوت باشد
ساعت و آرامش:
معمولا ساعت ها را در خانه در محلی نصب می کنند که از هر زاویه ای در خانه قابل دیدن باشد برای این منظور می توانید از ساعت های سقفی استفاده کنید,این ساعت ها مکانیزم خاصی دارند و از دو طرف قابل مشاهده اند 
سخن پایانی:
اکسسوری ها و مبلمان هایی که در اطراف ساعت دیواری قرار می گیرند اهمیت بسیار بالایی در جلوه و میزان جذاب به چشم رسیدن آن دارند انتخاب مکان ساعت,صرفا به دیوار مناسب یا دید و منظر از بخش های مختلف خانه باز نمی گردد و بستگی کامل به قابی از خانه دارد که ساعت در میان آن قرار می گیرد 

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماه,مبل قسطی بازنشستگان,مبل برند, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 15:29

نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی

منظور از دکوراسیون داخلی ایجاد یک فضای نو و خلاقانه است که با روند پیشرفت تکنولوژی و مدل های سال و همچنین ایده های به روز و خلاقانه همراه است.
مبلمان در اکثر مواقع بیشتر کمک می کنند که ایتم های دیگر چیدمان فضا به چه ترتیب انتخاب و قرار می گیرند.
مبلمان بهترین گزینه برای ارائه نمای ملموس به فضای داخلی شما است
شناسایی سبک های مبلمان بسیار مهم است زیرا انها برای سلیقه ها و سبک های مختلف طراحی می شوند
مبلمان مناسب می تواند فضای موجود در هر اتاق را به طرز شگفت انگیزی متحول کند و زیبایی ماندگاری به آن بیافزاید.
از نظر بصری,حرکت زیبایی شناختی بین مبلمان,هنر و نور,طراحی یک اتاق را زنده می کند
انتخاب سبک مبلمان مناسب می تواند یک چالش باشد با توجه به سبک های بسیار زیادی که می توان از بین انها انتخاب کرد,مهم است که ظاهری را که می خواهید برای هر اتاق تعیین کنید,مبلمانی را تهیه کنید که آن را به بهترین شکل ایجاد می کند
عناصر تزئینی زیبا ممکن است مکمل طراحی داخلی باشند اما بدون مبلمان مناسب,تنها یک اتاق باقی می ماند

ارتباط با ما: 09919393002    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 13:10

آینه کنسول

کنسول به میز دکوری لوکسی گفته می شود که در چیدمان منازل و زیبا شدن دکوراسیون داخلی کاربرد دارد 
کنسول در واقع همان دراور و یا کمدی است که در هر خانه با توجه به ظرفیت آن نیاز است
کنسول چه کاربردی دارد؟
کاربرد میز کنسول در اتاق نشیمن,اتاق پذیرایی,اتاق خواب
میز کنسول هم میتواند بدون آینه و با آینه باشد و همچنین اندازه های متفاوتی دارد
نکات مهم قبل از خرید آینه کنسول:
اندازه
ابعاد
سایز متناسب با متراژ منزل و همچنین دقت در جنس آن
میز کنسول دیواری چیست؟
تفاوت عمده میز کنسول های دیواری با حالت معمول آن بیشتر در نوع طراحی خاص آن است و دیگر تفاوت آن در مواردی برای استفاده بیشتر از فضا است نوع طراحی این محصولات به گونه ای است که دکوراسیون شما را منحصر به فرد و متفاوت نسبت به آنچه تا به امروز متصور بودید جلوه می دهد
 به عبارت دیگر افراد برای خرید آینه کنسول و میز کنسول باید دو فاکتور مهم را در نظر بگیرید
اول اینکه چه مقدار هزینه برای خرید آن ها در نظر گرفته اند
دوم اینکه وسیله ای که می خرند با سبک و طراحی خانه آنها همخوانی داشته باشد 
اگر آن ها این دو فاکتور را در نظر بگیرند می توانند بهترین انتخاب را انجام دهند


ارتباط با ما:09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند...
ما را در سایت مبل قسطی%اقساط 20 ماه%مبل برند دنبال می کنید

برچسب : مبل قسطی در فردیس,مبل شرکتی در فردیس,مبل قسطی 24 ماهه,مبل قسطی ویژه بازنشستگان,مبل قسطی با فیش حقوقی, نویسنده : حسام moblberand بازدید : 219 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 22:02